Cookies
Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării, eşti de acord cu modul de utilizare a acestor informaţii.
Livrare gratuita la comenzi de peste 150 Lei
carturesti.ro
Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.
Vezi produs aicicarturesti.ro
Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.
Vezi produs aicicarturesti.ro
Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.
Vezi produs aicicarturesti.ro
Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.
Vezi produs aicicarturesti.ro
O analiza stiintifica riguroasa despre efectele pe care media traditionale le au asupra publicului tanar, intr-o era dominata nu numai de prezenta noilor media, dar si de ascensiunea si succesul lor teribil.Analiza efectelor media reprezinta o preocupare care nu se limiteaza la o zona de cercetari de nisa, ci atrage la nivelul societatii in ansamblu. Daca pana de
Vezi produs aici