Livrare gratuita la comenzi de peste 150 Lei

carturesti.ro

Revista romana de comunicare si relatii publice nr. 12 / 2008 |
16.86 Lei

Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.

Vezi produs aici

carturesti.ro

Revista romana de comunicare si relatii publice nr. 13 / 2008 |
17.82 Lei

Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.

Vezi produs aici

carturesti.ro

Revista romana de comunicare si relatii publice nr. 16 / 2008 |
25.53 Lei

Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.

Vezi produs aici

carturesti.ro

Revista romana de comunicare si relatii publice nr. 9 / 2007 |
21.2 Lei

Revista Romana de Comunicare si Relatii Publice (RRCRP) este un periodic academic interdisciplinar care publica articole stiintifice din domeniul studiilor de media si comunicare, precum si cercetari din zona relatiilor publice sau din campuri conexe. Revista apare sub auspiciile Centrului de Cercetare in Comunicare al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice.

Vezi produs aici

carturesti.ro

Noua era a vechilor media | Raluca Buturoiu
32 Lei

O analiza stiintifica riguroasa despre efectele pe care media traditionale le au asupra publicului tanar, intr-o era dominata nu numai de prezenta noilor media, dar si de ascensiunea si succesul lor teribil.Analiza efectelor media reprezinta o preocupare care nu se limiteaza la o zona de cercetari de nisa, ci atrage la nivelul societatii in ansamblu. Daca pana de

Vezi produs aici

Comandă online Carte